Boeking, betaling & verzekering
Veelgestelde vragen over boeking, voorwaarden, betaling & verzekering. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
-
Wanneer is een boeking definitief?
Wanneer u een schip wilt boeken, ontvangt u een offerte. Als u akkoord gaat met ons aanbod, sturen wij een huurovereenkomst per e-mail toe. Deze dient u binnen twee weken ondertekend retour te sturen. Dit kan per post, per fax of ingescand per e-mail.
Op al onze boekingen zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing
-
Wat is inbegrepen in de huurprijs?
Huurprijzen zijn inclusief 9% BTW, havengelden, toeristenbelasting en brandstofkosten voor maximaal 1 uur varen op de motor per dag.
Mocht u een bestemming willen bereiken waarvoor extra motoruren noodzakelijk zijn, dan worden de brandstofkosten (€ 30,- per uur) doorberekend. U betaalt de vergoeding hiervoor aan boord. Holland Sail rekent geen reserveringskosten.
-
Hoe zien de betalingsvoorwaarden eruit?
Onze betalingsvoorwaarden zijn afhankelijk van hoe ver van tevoren u een schip geboekt heeft.
Als u een schip reserveert voor het volgende jaar, dan zijn de betalingsvoorwaarden als volgt:
- 10% van het huurbedrag binnen veertien dagen
- 40% van het huurbedrag per 1 januari
- 50% van het huurbedrag zes weken voor afvaart
Huurt u een schip voor het huidige seizoen, dan zijn de betalingsvoorwaarden als volgt:
- 50% van het huurbedrag binnen veertien dagen
- 50% van het huurbedrag zes weken voor afvaart
-
Verzekering afsluiten?
Het kan zijn dat een reis anders verloopt dan gepland. Daarom is het wellicht verstandig een annuleringsverzekering af te sluiten, zodat u niet te maken krijgt met onverwachte kosten. Voor het afsluiten van een passende verzekering verwijzen wij u naar de verzekeringsaanbieder 'RecreatieVerzekeringen.nl'.